Jak zamawiać


Jak zamawiać?

To bardzo proste. Wystarczy 5 prostych kroków.

 

W pierwszej kolejności zachęcamy do zapoznania się ze wzorami statuetek, które już udało się zrealizować. Do wyboru jest kilka tysięcy wyrobów, z których na pewno coś przypadnie do gustu. Przygotuj listę informacji oraz załącz teksty i logotypy, które są potrzebne przy projektowaniu i wycenie. Zachęcamy do skorzystania z formularza kontaktowego, by nie pominąć żadnych istotnych informacji. Do Państwa dyspozycji jest również CHAT, e-mail oraz możliwość zapytania o produkt bezpośrednio z katalogu produktów. Udzielimy również odpowiedzi na Państwa pytania telefonicznie.

KROK 1

Wybierz produkt z oferty.
Określ: ilość, budżet, termin realizacji.

KROK 1

Wybierz produkt z oferty.
Określ: rodzaj produktu, ilość, budżet, termin realizacji.

W pierwszej kolejności zachęcamy do zapoznania się ze wzorami statuetek, które już udało się zrealizować. Do Państwa dyspozycji jest kilka tysięcy wyrobów z których na pewno coś przypadnie do gustu. Przygotuj listę informacji oraz załącz teksty i logotypy, które są potrzebne przy projektowaniu i wycenie. Zachęcamy do skorzystania z formularza kontaktowego, by nie pominąć żadnych istotnych informacji. Do Państwa dyspozycji jest również CHAT, e-mail oraz możliwość zapytania o produkt bezpośrednio z katalogu produktów. Udzielimy również odpowiedzi na Państwa pytania telefonicznie.

Wybierz dogodną dla siebie formę kontaktu
i skieruj do nas zapytanie

UWAGA! Ceny podajemy tylko drogą e-mailową

KROK 2

Skontaktuj się z nami.

W naszej firmie współpracować będą Państwo bezpośrednio z projektantami i grafikami – bez pośrednictwa handlowca. Jest to najbardziej efektywna forma współpracy. Abyśmy mogli przygotować najlepiej dopasowaną ofertę prosimy o zawarcie w zapytaniu możliwie jak najwięcej informacji.

KROK 3

Przygotowanie oferty, opracowanie projektów.

Po przedstawieniu wstępnej oferty i zapoznaniu się z wymaganiami klienta przystępujemy do opracowania nowej szaty graficznej do już istniejących form lub kreujemy zupełnie nowe produkty. Przygotowujemy różnorodne projekty i w razie potrzeby je wizualizujemy. W naszej pracy stawiamy na efekt końcowy i jakość.

KROK 4

Akceptacja i wybór sposobu płatności.

Zaakceptowany projekt można zlecić do realizacji w pełnym nakładzie, zaś gdy jest taka potrzeba (i czas na to pozwala), możemy wykonać prototyp. Na tym etapie uzgadniamy sposób płatności i prosimy o wypełnienie i odesłanie mailowo formularza zamówienia. Nowych klientów obowiązuje 100% przedpłata.

KROK 5

Realizacja i wysyłka zamówienia.

Czas realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie. Przy prostych realizacjach wynosi min. 3 dni robocze, najczęściej jednak ok. 2 tyg. Gwarantuje to wykonanie powierzonego zlecenia z największą starannością i w najwyższej jakości. Koszt transportu zależy od adresu dostawy, wagi oraz gabarytów paczki, i pokrywa go kupujący. Z firmy DECOR codziennie odbierane są paczki  krajowe i międzynarodowe. Kurierzy dostarczają przesyłki krajowe na ogół na następny dzień. Możliwy jest również odbiór osobisty. Przedmioty w paczce są bardzo starannie zabezpieczone wewnątrz jak i na zewnątrz, a ubezpieczenie gwarantuje, że w razie uszkodzenia przesyłki, nasza firma bezpłatnie usunie szkodę.

BARDZO WAŻNE!

Warunkiem bezpłatnej naprawy szkody jest spisanie w obecności kuriera protokołu zniszczenia oraz przesłanie go do nas wraz ze zdjęciami opakowania i zniszczonego przedmiotu. Zdjęcia opakowania jak i opis sposobu zabezpieczenia są ważną pozycją w formularzu szkody.


Poznaj lepiej nasze produkty

Firma DECOR stale rozwija się i powiększa swoją ofertę specjalnie dla Ciebie. Poznaj nasze możliwości.